آوین کوچولوآوین کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازم آوين كوچولو

آوين كوچولوي خوشكل واكسن 6 ماهگي رو زده........

1390/7/13 9:34
نویسنده : شاینا
424 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان 11 مهر واكسن 6 ماهگي داشتي اما چون قبلش سرما خورده بودي مردد بودم كه چكار كنم خيلي دلهره داشتم براي واكسنت...تا اينكه رفتيم پيش خانم دكتر و اون گفتش كه سرما خوردگيت حساسيته و ميتونيد واكسن بزنيد...ولي ميدوني چي گفت : خانم دكتر گفت خوب به سلامتي دندونش هم كه در اومده.........................من جيغ زدم و گفتم :نه!!!! تعجب

من همين ديروز چكش كردم چيزي نبود اما دندون شيطونت از اون زير زيرا يواشكي اومده بود بيرون و قايم شده بود...........شیطانعزيز دلم فهميدم چند شب پيش كه از خواب پريده بودي و گريه ميكردي نگو اين دندون شيطونه داشته لثتو پاره ميكرده ناناز من!!!.واي دختر كوچولوي نازم رفتيم كه جيزت كنيم خوب واكسن رو كه بهت زد گريه كردي اما زود ساكت شدي و تا اومديم خونه خوابيدي...من خوشحال بودم كه زياد اذيت نشدي اما مدام چكت ميكردم كه تب نكني و بهت قطره استامينوفن ميدادم...ساعتاي 7 و 8 شب بود كه شروع كردي به بي قراري و گريه...........و نمي خوابيدي تا ساعت 2 شب .....تو هي بي قرار بودي ....خمیازه

من و باباو خاله نرگس هي مشغولت ميكرديم و باهات بازي ميكرديم و تو هم هي گاهي ميخنديدي گاهي گريه ميكردي و......تا اينكه ساعت 2 شب انگار راحت شده باشي شروع كردي به خنديدن و بازي و كمي بعدش خوابيدي ....همونجا فهميدم كه خوب شدي .....الهي شكر!!!

فرداش هم ماماني دير رفت سركار آخه خواب موندم و به سرويس نرسيدم مامان جون.

فدات شم عزيزم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)