آوین کوچولوآوین کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازم آوين كوچولو

يازده ماهگي تمام شد

1390/11/26 11:34
نویسنده : شاینا
728 بازدید
اشتراک گذاری

از خود راضیسلااااام

واااااي دختر نازم باورم نميشه يازده ماهت تمام شده عزيزم.تعجب يك ماهه ديگه يكساله ميشي. امروز عشق من يازده ماه رو تموم كردي و وارد دوازده ماهگي شدي.

خيلي زود گذشت با تمام سختي ها و نگراني ها ............دلدردها. بالا آوردن ها. تهوع ها.اون گريه هاي وحشتناك ناشي از دلدرد تو دل شبهاي تار.من و تو با هم گريه ميكرديم.از اينكه ميديدم فرشته ي كوچولوم داره درد ميكشه ديوونه ميشدم.

چقدر بدنيا آوردن يه نيني و بزرگ كردنش سخته. سخت و شيرين. اما از اينكه يه موجود كوچولوي ناز رو هميشه كنارت داري بزرگ ميكني و پرورشش ميدي احساس خيلي خوبي داري و حاضري همه ي سختيهاشو به جون بخري.

آوين كوچولوي من خيلي نازي. خيلي بامز ه اي و خيلي شيطون. جديدا جيغ جيغو شدي و غر هم زياد ميزني. حقتو ميگيري و كوتاه نمياي. بايد به خواستت برسي و راه نداره!!

(يه جورايي به خودم بردي:))) شیطانبيچاره بابا سامانناراحت.هههههه)

چهار دست پا ميري تند تند از دست مامان فرار ميكني مخصوصا وقتي مي خوام پوشكت كنم لخت فرار ميكني. فك كنم تا يك ماهه ديگه راه بيافتي و بدون كمك از اشيا خودت بتوني راه بري.

عزيز دلم عاشقتم و خيلي دوستت دارم براي 26 اسفند كه تولدته لحظه شماري مي كنم تا يه تولد خوشگل واست بگيرم.

قربوست، مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)